Máte účty v rôznych bankách? ČSOB spúšťa multibanking!

Publikované 10.04.2019 Novinka | Účty

Máte účty v rôznych bankách? ČSOB spúšťa multibanking!

ČSOB sa v krátkom čase chystá pre svojich klientov sprístupniť multibanking. Vďaka nemu budú mať klienti všetky účty na jednom mieste.

Projekt je rozdelený do niekoľkých fáz. V tej prvej si klienti ČSOB budú môcť do mobilnej aplikácie SmartBanking fungujúcej na platforme iOS pripojiť účty, ktoré majú vedené v Tatra banke. V ďalších fázach bude táto funkcia rozšírená ako o ďalšie banky, tak aj o platformu Android.

Klienti vďaka multibankingu získajú možnosť prezerať si výšku disponibilných zostatkov na účte inej banky, ako aj históriu svojich transakcií. Ako prvý si budú môcť sprístupniť účet z Tatra banky. Služba nie je spoplatnená a umožnila ju európska smernica PSD2. Vďaka tejto novinke budú mať klienti lepší prehľad o svojich účtoch, platbách a zostatkoch.

Samozrejme, ČSOB nezabúda ani na bezpečnosť. Multibanking bude fungovať v prostredí zabezpečenej mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking, do ktorej sa klient prihlasuje zadaním PIN kódu alebo odtlačkom prsta. Pripojenie účtu cez multibanking je kvôli bezpečnosti časovo obmedzené na maximálne 90 dní a prihlásenie s prihlasovacími údajmi druhej banky sa realizuje po presmerovaní na jej stránku.

Máte otázku alebo vlastnú skúsenosť? Podeľte sa o ňu v komentároch.

Sledujte nás na Facebooku

Dajte nám "Like" a majte vždy prehľad o novinkách vo svete financií.